فرانهفرانه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

عشقم فرانه

جوجو در شمال

1394/4/15 12:48
نویسنده : آیدا
434 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز خوب خدا ما همگی تصمیم گرفتیم که بریم شمال.

قرار بود که ساعت دونصفه شب راه بیوفتیم این موش موشی من هم تا ساعت

دوبیداربود وبه جاش توی ماشین خوابید وقتی هم که بیدار شدکلی نق زد که من میخوام

تیپ بزنم نگه دارید.دیگه بزور کنار یک امامزاده سر راهی نگه داشتیم وخانم تیپ زدن ودستور دادن که

ازش عکس بگیریم.اینم عکساش:

بعد از اون که رسیدیم ویلادستور دادن که اول بریم دریا وتو دریا کلی اب بازی کردن وهمه را اذیت کردن.مخصوصامنو ودختر خاله یسنا ودختر دایی محیاشو.البته مامان افسون هم یادم رفت.

ودر اخر نتیجه این شدخسته

خانم با پتو خودشوقنداق کردش.

بعداز اون رفتیم عکس محلی بگیریم که صاحب اونجا گفت حق نداریم با گوشی عکس بگیریمعصبانی

امادختر خاله های زرنگش یسنا وعسل سریع از اون دوتا عکس مخفی گرفتن.

اینم یک نصفه خاطره.

بابای.بای بای 

پسندها (10)

نظرات (9)

mahmoud
15 تیر 94 16:58
به به دایی جون خیلی خوشگل و نازی من و زندایی خیلی دوست داریم . از انگلیس دایی محمود
آیدا
پاسخ
منم دوستون دارم دایی جونممنونم که سر زدین.
AsA
15 تیر 94 21:53
slm age ba tabadol link movafeqi mno ba esm webm blink cm bzar blinkm fdt
آیدا
پاسخ
لینک شدی
رویــــا
16 تیر 94 2:19
ای جانننننن فرانه جونم خوشگل خاله چقد لباسات خوشگلن..ایدا جونم میشه بگی اهل کجایید و لباس ها مخصوص کدوم شهر هستن؟
آیدا
پاسخ
ماقمی هستیم ولی اینا لباسای شمالیدرباره سوالتم والا چی بگم نمیدونم
yasna
16 تیر 94 16:54
ایداجون دخمل خاله ی خوشملموبووووس کن ازطرفه من
آیدا
پاسخ
باشه ولی من چی
yasna
16 تیر 94 16:57
خخخخ حسود.ب فرانه جوجوهم بگوتوروبووووس کنه خودمم ازطرفه خودم هردوتونوبوس میکنم
آیدا
پاسخ
khale maryam
16 تیر 94 19:12
ااای جونم..خوشگل خاله..خاله فداش بشه
آیدا
پاسخ
ممنونم خاله جونم
آبجی فاطمه
17 تیر 94 15:31
سلام سفر بخیر گلم به منم سر بزن عزیزم کامنت هم بزار بووووووس
آیدا
پاسخ
چشم حتما
مامان مریم
29 تیر 94 23:21
فرانه جون خیلی لیاس های محلی بهت میاد عزیزم
آیدا
پاسخ
شما لطف دارین
مامان فاطمه
29 تیر 94 23:49
سلام. همیشه به گردش و شادی
آیدا
پاسخ
ممنونم گلم